Re: Pitanja i odgovori

#241
Psammechinus wrote:A sta bi preporucio krutom tipu koji zeli da dozivi iskustva medijumskog tipa? Da li je to nemoguce, kao osobama koje se jednostavno nisu rodile kao slikari da postanu veliki umjetinici? U potpisu: radoznali agnostik:)


Savršeno je moguće, samo je neophodno da se opuste. Jurim na posao, večeras ili sutra ću detaljnije.
Shine! Shine!
The lights of good works shine!
The watch before the city gates...

Re: Pitanja i odgovori

#244
ARTHuR wrote:
Psammechinus wrote:A sta bi preporucio krutom tipu koji zeli da dozivi iskustva medijumskog tipa? Da li je to nemoguce, kao osobama koje se jednostavno nisu rodile kao slikari da postanu veliki umjetinici? U potpisu: radoznali agnostik:)


Savršeno je moguće, samo je neophodno da se opuste. Jurim na posao, večeras ili sutra ću detaljnije.


Aj bas super:) A ja cu do tada da procitam knjigu Duhovna inteligencija pa cemo da raspravljamo :focus: (to je samo dio, zanimaju me i druge stvari)
Ko jos hoce da cita moze da skine knjigu ovde: http://www.4shared.com/file/33271587/f9 ... ncija.html
:)

Re: Pitanja i odgovori

#245
Rua, respect!!! upravo to sam i mislio, ali sam se na početku zeznuo, iako je ispalo ockej. Znam da je Piaget to opisivao u razvojnoj psihologiji i da to je u toj fazi, ali prema shvaćanju moga uma i prema razumijevanju te definicije, nju možemo upotrijebiti u više slučajeva i u više razvojnih stupnjeva u preoblikovanom smislu :-).
Iako mi katkad naši skoro pa isti jezici izgledaju istoznačni, u često slučajeva upotrijebim krive riječi. opet isprika!!!!

Re: Pitanja i odgovori

#246
Psammechinus wrote:[

Aj bas super:) A ja cu do tada da procitam knjigu Duhovna inteligencija pa cemo da raspravljamo :focus: (to je samo dio, zanimaju me i druge stvari)
Ko jos hoce da cita moze da skine knjigu ovde: http://www.4shared.com/file/33271587/f9 ... ncija.html


Nemam dovoljno vremena da sada bistrim tu knjigu, i iskreno, trenutno nemam predstavu može li da se poveže sa suštinom ove rasprave, koja je, Bogu hvala, otišla već u par meandera, na moje neopisivo zadovoljstvo. ;)

Što se tvog konkretnog pitanja o tome kako da se krut čovek upusti u mediumstvo tiče, to je teorijski veoma prosto, dok je u praksi jezivo teško, zbog toga što podrazumeva voljno odustajanje od volje :malvado: shvaćene u grubom, egoistično-odbrambenom smislu, a to je upravo ono kako je većina krutih stvorova podrazmeva. Dozvoliti sebi opuštanje na način koji zahteva skidanje oklopa, odbrana... jaoj. :mah:

Vežbi ima nebrojeno mnogo, ali ono što je bitno je da se skine racionalna i voljna kritičnost. Ma koja od propisanih vežbi Zlatne zore, koje je i Krouli preneo u svojoj Liber E, ako se dobro sećam. Problem je kako da, ako recimo pokušavaš "Skrying in Vision" kroz simbole Tatvi, ne obraćaš dominantno pažnju na ivice simbola, prozora, i fenomen odvajanja od svakodnevne percepcije svesti i tela, već da se potpuno zainteresovano usmeriš na sadržaje koji se pojavljuju unutar simbola, unutar vizije. Krut čovek više brine o sopstvenom oklopu nego li o ma čemu od čega ga taj oklop odvaja.

Zato je moja preporuka takvima, iskustveno, jer sam upravo ja etalon krutosti (znam da je nekima ovo nejsano, ali zaista jesam, što neki drugi vrlo lepo vide), da se koncentrišu na perfekciju izvođenja nekog zadatka. Zadaci su stvar sujete, ega, kontrole, i što se više trudimo da budemo dobri u njima, zaboravljamo na sopstvenu kontrolu, jer nesvesno verujemo da upravo time ojačavamo kontrolu. A upravo tu možemo da zeznemo um, psihu. Kako to lepo Indusi kažu: "Zabavi nečime majmuna, ako želiš da uradiš nešto u čemu ti on smeta". Pri tome da ponovim ako nekome nije jasno, majmun je um.

Već sam negde pisao, moja prva uspešna svesna astralna projekcija mi se u stvari omakla. Radio sam u vizualizaciji MTR pentagrama, sedeći u fotelji opušteno, i pokušavao da ispred sebe vizualiziram svog dvojnika kako ga radi, trudeći se pri tome da se uživim što je moguće više u zadatak, da vidim, čujem, osetim što bolje, ali kao posmatrač sa strane, a ne kao izvođač. Dakle, sedeo sam u publici gledajući, posmatrajući, drugog "Ja" kako izvori ritual. Negde na pola izvođenja sam se toliko zaludeo da sam se obreo u tom drugom telu spontano i nastavio da radim na astralu, za kratko. Trzaj me je vratio u telo kada sam postao svestan šta se desilo. Ali to može da se produži, da se lagano profini, da se razgrade oštre ivice prelaska, jer je i to ponovo zadatak, ego trip sopstvene perfekcije. Kao sledeći korak, čovek treba sebi da zada osmatranje. Da se "iz fotelje" primeti šta taj drugi "izvođač" vidi u svom astralnom svetu dok radi. Kada bi pokušavao (pokušavala) da posmatra nematerijalan prostor oko sebe dok fizički izvodi ritual, osoba bi bila sklona da se identifikuje sa čulima, najpre vidom, odnosno predstavom o tome šta može da vidi dok izvodi ritual. Međutim, ako se izvodi virtualno, daljinski, onda postoji izmeštaj koji nas odvaja od takve percepcije, i tada astralno viđenje postaje za mrvicu objektivnije.

Ovo je polazna tačka, odatle svako ima dovoljno materijala da razrađuje.

Postoje i mnogi drugi metodi, naravno, ali svaki od njih podrazumeva da se zaboravi na sebe na ovaj ili onaj način. Razlika između mediuma i krutog čoveka je u tome što mediuma nekontrolisano privlače "spoljnji" sadržaji, dok je krutiša nakontrolisano usmeren na "sebe" samoga, to jest na sopstvenu kontrolu i oklop.

Još jedna vežba za tvrde: zamislite da ste se projektovali u životinju. Pokušajte da odabrete konkretnu, živu životinju, neku koju znate. Zamolite je verbalno, naglas ili u sebi, da vas pusti da koristite njeno telo. Nedvosmisleno ćete da dobijete osećaj odgovora. Retko će da vas odbije, ali je i to moguće. Malko se opustite i dozvolite da vam osećaj odgovori.

Onda se negde zavalite i probajte da vidite svet njenim očima, da osećate ostalim njenim čulima. I to je vežba koja zahteva perfekciju, pa možete da zaobiđete stegnutost. Pokušajte da vidite ono što se samo pojavljuje, ne da sugerišete ono što vi vidite da životinja vidi i oseća, ako je sa vama u prostoriji. Najbliži opis potrebnog stanje je iščekivanje. Kao da ste negde u zasedi i mirno čekate.

Nadam se da je ovo dovoljno. Opis je predetaljan zbog moje opsednutosti propovedanjem ;) ali se sve u stvari svodi na ono jedno prosto, zaboravi na sebe, i neka te interesuje, ali zaista, nešto izvan.
Shine! Shine!
The lights of good works shine!
The watch before the city gates...

Re: Pitanja i odgovori

#248
ARTHuR wrote:Nemam dovoljno vremena da sada bistrim tu knjigu, i iskreno, trenutno nemam predstavu može li da se poveže sa suštinom ove rasprave, koja je, Bogu hvala, otišla već u par meandera, na moje neopisivo zadovoljstvo. ;)


Jeste, u pitanju su dvije razlicite stvari, koje ipak imaju zajednicki imenitelj..Naprosto sam htjela reci da me u ovom trenutku obe zanimaju. I da, meandriranje rules:)

ARTHuR wrote: Što se tvog konkretnog pitanja o tome kako da se krut čovek upusti u mediumstvo tiče, to je teorijski veoma prosto, dok je u praksi jezivo teško, zbog toga što podrazumeva voljno odustajanje od volje :malvado: shvaćene u grubom, egoistično-odbrambenom smislu, a to je upravo ono kako je većina krutih stvorova podrazmeva. Dozvoliti sebi opuštanje na način koji zahteva skidanje oklopa, odbrana... jaoj. :mah:

Vežbi ima nebrojeno mnogo, ali ono što je bitno je da se skine racionalna i voljna kritičnost. Ma koja od propisanih vežbi Zlatne zore, koje je i Krouli preneo u svojoj Liber E, ako se dobro sećam. Problem je kako da, ako recimo pokušavaš "Skrying in Vision" kroz simbole Tatvi, ne obraćaš dominantno pažnju na ivice simbola, prozora, i fenomen odvajanja od svakodnevne percepcije svesti i tela, već da se potpuno zainteresovano usmeriš na sadržaje koji se pojavljuju unutar simbola, unutar vizije. Krut čovek više brine o sopstvenom oklopu nego li o ma čemu od čega ga taj oklop odvaja.

Zato je moja preporuka takvima, iskustveno, jer sam upravo ja etalon krutosti (znam da je nekima ovo nejsano, ali zaista jesam, što neki drugi vrlo lepo vide), da se koncentrišu na perfekciju izvođenja nekog zadatka. Zadaci su stvar sujete, ega, kontrole, i što se više trudimo da budemo dobri u njima, zaboravljamo na sopstvenu kontrolu, jer nesvesno verujemo da upravo time ojačavamo kontrolu. A upravo tu možemo da zeznemo um, psihu. Kako to lepo Indusi kažu: "Zabavi nečime majmuna, ako želiš da uradiš nešto u čemu ti on smeta". Pri tome da ponovim ako nekome nije jasno, majmun je um.

Već sam negde pisao, moja prva uspešna svesna astralna projekcija mi se u stvari omakla. Radio sam u vizualizaciji MTR pentagrama, sedeći u fotelji opušteno, i pokušavao da ispred sebe vizualiziram svog dvojnika kako ga radi, trudeći se pri tome da se uživim što je moguće više u zadatak, da vidim, čujem, osetim što bolje, ali kao posmatrač sa strane, a ne kao izvođač. Dakle, sedeo sam u publici gledajući, posmatrajući, drugog "Ja" kako izvori ritual. Negde na pola izvođenja sam se toliko zaludeo da sam se obreo u tom drugom telu spontano i nastavio da radim na astralu, za kratko. Trzaj me je vratio u telo kada sam postao svestan šta se desilo. Ali to može da se produži, da se lagano profini, da se razgrade oštre ivice prelaska, jer je i to ponovo zadatak, ego trip sopstvene perfekcije. Kao sledeći korak, čovek treba sebi da zada osmatranje. Da se "iz fotelje" primeti šta taj drugi "izvođač" vidi u svom astralnom svetu dok radi. Kada bi pokušavao (pokušavala) da posmatra nematerijalan prostor oko sebe dok fizički izvodi ritual, osoba bi bila sklona da se identifikuje sa čulima, najpre vidom, odnosno predstavom o tome šta može da vidi dok izvodi ritual. Međutim, ako se izvodi virtualno, daljinski, onda postoji izmeštaj koji nas odvaja od takve percepcije, i tada astralno viđenje postaje za mrvicu objektivnije.

Ovo je polazna tačka, odatle svako ima dovoljno materijala da razrađuje.

Postoje i mnogi drugi metodi, naravno, ali svaki od njih podrazumeva da se zaboravi na sebe na ovaj ili onaj način. Razlika između mediuma i krutog čoveka je u tome što mediuma nekontrolisano privlače "spoljnji" sadržaji, dok je krutiša nakontrolisano usmeren na "sebe" samoga, to jest na sopstvenu kontrolu i oklop.

Još jedna vežba za tvrde: zamislite da ste se projektovali u životinju. Pokušajte da odabrete konkretnu, živu životinju, neku koju znate. Zamolite je verbalno, naglas ili u sebi, da vas pusti da koristite njeno telo. Nedvosmisleno ćete da dobijete osećaj odgovora. Retko će da vas odbije, ali je i to moguće. Malko se opustite i dozvolite da vam osećaj odgovori.

Onda se negde zavalite i probajte da vidite svet njenim očima, da osećate ostalim njenim čulima. I to je vežba koja zahteva perfekciju, pa možete da zaobiđete stegnutost. Pokušajte da vidite ono što se samo pojavljuje, ne da sugerišete ono što vi vidite da životinja vidi i oseća, ako je sa vama u prostoriji. Najbliži opis potrebnog stanje je iščekivanje. Kao da ste negde u zasedi i mirno čekate.

Nadam se da je ovo dovoljno. Opis je predetaljan zbog moje opsednutosti propovedanjem ;) ali se sve u stvari svodi na ono jedno prosto, zaboravi na sebe, i neka te interesuje, ali zaista, nešto izvan.


Hvala ti mnogo na ovom postu! :cvet: Od velike mi je pomoci:) Elem, malo meandriranja: maloprije, za vrijeme popodnevne dremke (a prije citanja tvog posta) sanjala sam tebe na nekakvom mostu..Imali smo 4 maceta, i kako se upravo spremao nekakav rat, morali smo jedno da zrtvujemo..Sa velikom tugom i zaljenjem odlucili smo se za jedno, plavih nogu, koje je valjda bilo bolesno i nejako..I bacio si ga s mosta..Onda, poslije par godina valjda, posjetila sam te u tvojoj kuci..Macici su postali ljudi, jedno je bila tvoja zena, drugo dvoje neka djevojka i njen decko. A opet, nekako su bili dio mene :dunno: Nesto kasnije pitao si me preko kojih sam planina isla i ja sam ti pokazivala planine na karti bivse Jugoslavije :D Pa smo nesto kao pricali kako sam ja to mogla prelaziti preko granica bivsih republika za vrijeme rata :lol:

Eto..Ne znam jos uvijek sta bi san mogao znaciti, mogu samo reci da prizeljkujem da je bolesno mace zapravo krutost. Sta ti mislis?
:)

Re: Pitanja i odgovori

#249
Mislim da ja nikada ne bih mogao da prežalim mače plavih nogu. :cry:

I sanjala si me u času kada sam intenzivno mislio na tebe iz ko zna kakvih razloga. I to sve onako, usput. ;) Počelo je asocijativnim nizom oko jednog zajedničkog prijatelja. Dalje o tome kada se vidimo.
Shine! Shine!
The lights of good works shine!
The watch before the city gates...

Re: Pitanja i odgovori

#251
Nisam htela da otvaram novi topic ( jer nisam sigurna,da li će te se odazvati ili ne pozivu koji sam Vam ostavila na facebooku ).

Imam više pitanja, pa bi Vas molila da malo porazgovaramo o tome, i naravno ispravite me slobodno, ukoliko nadjete da je to potrebno, neću se ljutiti, ali bi bila malo opširnija, kako bi uspela na neki način da dočaram situaciju. Pitanja su sledeća :
1. Da li bilo ko ima pravo da svojim energetskim potencijalom menja nešto kod nekog ( bilo kog ) bez njegovog znanja ?
2. Koliko to može biti opasno za osobu ( ili osobe ) koje su pogodjene tim " dobronamernim menjanjem situacije "?
3. I da li, na neki način može da dodje do ajd tako da nazovem " mešanja nečega " što može da napravi totalnu papazjaniju od situacije, koje je nadasve sama po sebi benigna ?

UKLJUČITE SE U RAZGOVOR, makar i na pola sata !!! :)

Re: Pitanja i odgovori

#252
Ako se ne varam, jedini spontani a dovoljno jak motiv da dođe do nekog vidljivog i možda bolnog mešanja je erotski.

Kakvi god mi bili, to je i dalje primaran nagon.
Shine! Shine!
The lights of good works shine!
The watch before the city gates...

Re: Pitanja i odgovori

#253
1. Šta smo, i dalje u vrtiću? Sme, ne sme, koga boli klinac, ko može da ti zabrani?

2. Smrtno opasno? Retko. Potencijal za Pavićevu seriju – ogroman. Komplikacije, kao i kod ovozemaljskih stvari, zavise od toga koliko je komunikacija jasna, ciljevi definisani a akteri, da prostiš, imaju dva neurona u glavi. Znači, od Silvane do Nirvane, sve ti igra.

3. Šta je to mešanje “nečega”?